Plop!

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Plop! ApS

Virksomhedsoplysninger
Plop! ApS
CVR-nr.: 45490017
Adresse: Fruestræde 19, 5700 Svendborg
Telefon: +45 25 36 66 50
E-mail: hej@plopvin.dk

1. Afsendelse og levering

Vi afsender bestillinger ugentligt. Plop! samarbejder med Shipmondo, så du kan vælge din foretrukne fragtløsning. Fragtpriser og leveringsvilkår afhænger af den valgte løsning.

Ved levering er det modtagerens ansvar at kontrollere varerne. Eventuelle synlige skader, mangler eller fejl skal noteres på fragtbrevet, inden der kvitteres.

Ved hjemmelevering leveres til døren eller umiddelbart inden for døren, hvis adgangsforholdene tillader det (fast underlag, ingen trin).


2. Fragt og gebyrer

  • Gratis fragt til nærmeste pakkeshop eller adresse ved køb over kr. 1000 inkl. moms (gælder kun brofaste øer).

  • Ved levering til privat- eller firmaadresser pålægges et fragtgebyr på kr. 79 inkl. moms. For ordrer over 1000 kr. er denne fragt gratis. Gælder kun brofaste øer.

  • Vi tilbyder gratis Click & Collect afhentning i Svendborg på Fruestræde 19 eller Øksenbjergvej.


3. Betaling

Du kan betale med MobilePay, Apple Pay, Google Pay eller betalingskort. For udenlandske og businesskort pålægges et mindre gebyr.

Beløbet trækkes først på forsendelses- eller afhentningsdagen. Ved reklamation eller returnering tilbageføres pengene inden for 4 arbejdsdage.


4. Priser

Alle priser er angivet i danske kroner og inkluderer moms og gældende afgifter. Vi tager forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte varer.


5. Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret fra modtagelsen af varen. Fortrydelsen skal meddeles skriftligt til Plop! via e-mail på hej@plopvin.dk.

Varerne skal returneres i samme stand som modtaget. Returnering sker på købers regning, medmindre andet er aftalt.

Bemærk: På grund af varens art (alkoholiske drikkevarer) kan fortrydelsesretten være begrænset efter dansk lov, hvis varen er leveret forseglet og forseglingen er brudt.


6. Ombytning og returnering

Vinen kan altid byttes til en anden vin eller fås refunderet. Returfragten og eventuel prisdifference afholdes af dig.

Returnerede varer skal være i samme stand som ved levering. Reklamation eller returnering skal ske til hej@plopvin.dk.


7. Reklamation og reklamationsret

Plop! yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, men reklamationsretten følger varens naturlige holdbarhed.

Reklamation skal meddeles hurtigst muligt på tlf. +45 25 36 66 50 eller e-mail hej@plopvin.dk.

Ved reklamation afholder Plop! naturlige fragtomkostninger i forbindelse med ombytning eller refusion.


8. Ansvarsbegrænsning

Plop! påtager sig intet ansvar for skader, tab eller følgeskader, der måtte opstå som følge af forkert opbevaring, håndtering eller brug af produkterne.


9. Persondata og privatliv

Vi behandler dine persondata i overensstemmelse med gældende lovgivning. Læs mere i vores [Privatlivspolitik](indsæt link).


10. Lovvalg og tvister

Disse handelsbetingelser er underlagt dansk ret. Eventuelle tvister skal afgøres ved de danske domstole med Svendborg som værneting.


11. Kontakt og returnering

Returnering sendes til:
Plop! ApS
Fruestræde 19
5700 Svendborg

Ved returnering bedes du vedlægge kopi af ordrebekræftelse/faktura og kontonummer til refusion samt eventuel korrespondance.